Przedmiotem zamówienia jest realizacja badania marketingowego pt.„Badanie zapotrzebowania na usługę w zakresie projektowania interakcji z klientami". Zapraszamy do składania ofert.
Warszawa, dnia 28 maja 2014 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przedmiot:
Przeprowadzenie badania marketingowego w ramach projektu
„Start dla innowacyjnych firm II"
Zamawiający:
Atfin Sp. z o.o.
ul. Sąchocka 2/20, 02 - 116 Warszawa
Projekt: „Start dla innowacyjnych firm II"
Umowa o dofinansowanie realizacji projektu nr POKL.08.02.01-14-114/10-01 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zatwierdziła:
Koordynatorka projektu -
Dominika Brodacka-Sak
I. WPROWADZENIE
1. Do postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) zwanej dalej „ustawą".
Zamówienie powyżej 14 tys. EUR netto będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności
i równego traktowania. Zapytanie wysłane jest do potencjalnych Oferentów oraz zostaje umieszczone na stronie Zamawiającego www.innowacyjnefirmy.vizja.pl w celu wybrania najkorzystniejszej oferty.
2. Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady konkurencyjności i równego traktowania na podstawie umowy o dofinansowanie projektu „Start dla innowacyjnych firm II" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, nr umowy o dofinansowanie realizacji projektu POKL : POKL.08.02.01-14-114/10-01.
3. Przedmiot tego zapytania jest częścią większego zadania, w ramach którego w całym okresie realizacji projektu „Start dla innowacyjnych firm II" Zamawiający planuje wykonać 8 badań marketingowych. Łączna wartość szacunkowa wszystkich zamówień w tym zadaniu przekracza równowartość w złotych 14 000 EURO netto.
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
II. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Atfin Sp. z o.o., ul. Sąchocka 2/20, 02-116 Warszawa
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest realizacja badania marketingowego pt. „Badanie zapotrzebowania na usługę w zakresie projektowania interakcji z klientami".
Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do Zapytania.
IV. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA - JEŻELI ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERTCZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych kompletnych w poszczególnych częściach.
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia - 30 czerwca 2014 r.
Dokładna data rozpoczęcia realizacji usługi zostanie uzgodniona przed podpisaniem umowy.
VI. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, przy czym doświadczenie zawodowe w wybranym obszarze doradztwa musi wynosić min. 5 lat.
3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zapisy zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia, które ma dostarczyć Wykonawca.
VII. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wraz z Ofertą, stanowiącą Załącznik nr 2 do Zapytania, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania).
2) Listę badań marketingowych zrealizowanych w ostatnich 3 latach, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania.
3) CV osób/osoby zaangażowanej/-ych w realizację usługi potwierdzające doświadczenie w zakresie badań marketingowych zawierające formułę „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101, poz.926 z póź. zmianami)".
4) Koncepcja pozyskania respondentów.
Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1) należy przedstawić w formie oryginału, możliwe jest przesłanie skanu drogą elektroniczną.
Ponadto, wszelkie dokumenty wystawione w innym języku niż polski winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.
Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania, czytelnym pismem (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy).
VIII. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCĄ ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:
- pisemnie na adres:
Atfin Sp. z o.o.
ul. Sąchocka 2/20, 02-116 Warszawa
- lub drogą elektroniczną na adres: w.zawadzka@vizja.pl
IX. WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z postępowaniem upoważniona jest:
Pani Wiktoria Zawadzka, email: w.zawadzka@vizja.pl
X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERTY
Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie należy składać w zamkniętej kopercie opisanej tytułem projektu i przedmiotem zamówienia tj.:
Start dla innowacyjnych firm II - Oferta na realizację badania marketingowego.
albo pocztą elektroniczną na adres e-mail: w.zawadzka@vizja.pl do dnia 11 czerwca 2014 r. do godziny 12.00.
XI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 7 dni, licząc od upływu terminu składania ofert.
XII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania, czytelnym pismem (wskazany jest maszynopis lub wydruk komputerowy).
2. Do oferty należy załączyć dokumenty określone w pkt. VII Zapytania.
3. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca określi cenę przedmiotu zamówienia poprzez podanie na formularzu oferty ceny brutto, netto i podatku VAT. Ceny należy podać w polskich złotych.
2. W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, jakie mogą powstać w trakcie realizacji zamówienia.
XIV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONEROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
XV. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT.
Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
Cena oferty - 30 %
Doświadczenie osób zaangażowanych w realizację badania - 30%
Metodologia badania - 40%
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania oraz uzyska największą liczbę punktów w ocenie końcowej.
Wartości punktowe w poszczególnych kryteriach zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenie zostanie dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki.
XVI. INFORMACJA O SPOSOBIE PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM
Maksymalna liczba punktów za spełnienie kryteriów merytorycznych wynosi 100 pkt.
Cena - 30 pkt
Najtańsza oferta otrzymuje 30 pkt, kolejne proporcjonalnie mniej, wg wzoru:
LC = CMIN/CO *100 pkt * 30%
Gdzie:
LC - liczba punktów za kryterium cena
CO - cena brutto oferty
CMIN - najniższa cena brutto oferty, która wpłynęła w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
Doświadczenie osób zaangażowanych w realizację badania - 30 pkt
Oferta z najwyższą oceną doświadczenia otrzymuje 30 pkt.
Oprócz doświadczenia w zakresie realizacji badań marketingowych, oceniane będzie również doświadczenie w komercjalizacji nowych technologii i wprowadzania na rynek innowacyjnych produktów.
Metodologia badania - 40 pkt
Oferta z najwyższą oceną metodologii badania otrzymuje 40 pkt. Zamawiający dokonując oceny metodologii badania, będzie brał pod uwagę:
- Koncepcję pozyskania respondentów gwarantującą wysoką jakość zgromadzonych danych.
- Liczebność próby.
Oferta w ramach kryterium „metodologia badania" musi uzyskać minimum 60% punktów.
W przeciwnym razie zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści zapytania ofertowego.
XVII. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA .
Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców o uzyskanej punktacji i wyborze oferty najkorzystniejszej. Wykonawcę, którego ofertę wybrano Zamawiający poinformuje o terminie podpisania umowy.
Wykaz załączników do Zapytania:
1) Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia;
2) Załącznik nr 2 - wzór formularza oferty;
3) Załącznik nr 3 - wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
4) Załącznik nr 4 - lista wykonanych badań marketingowych w okresie ostatnich 3 lat.
Załącznik nr 1 do Zapytania
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania marketingowego pt. „Badanie zapotrzebowania na usługę w zakresie projektowania interakcji z klientami". W ramach doradztwa zaawansowanego została opracowana ankieta internetowa, która powinna zostać skierowana do pracowników przedsiębiorstw, w szczególności średnich i dużych. Ankieta została wprowadzona do wybranej aplikacji internetowej umożliwiającej prowadzenie badań internetowych. Uczestniczka zapewni 1 lub jeśli to będzie konieczne więcej linków do przedmiotowej ankiety. Planowany czas wypełnienia ankiety wynosi 10 minut.
Zadaniem Wykonawcy jest przeprowadzenie działań upowszechniających ankietę wśród grup docelowych - pracowników oraz przedstawicieli kadry zarządzającej przedsiębiorstw, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie obsługi klienta w swojej firmie za pośrednictwem zarówno internetowych baz respondentów jak i reklamy kontekstowej w Internecie. Liczba pozyskanych ankiet powinna gwarantować możliwość przeprowadzenia analiz statystycznych, które umożliwią reprezentatywne wnioskowanie.
Głównym odbiorcą planowanej usługi w zakresie projektowania interakcji z klientami są średni i duzi przedsiębiorcy.
Wyniki badania marketingowego mają pomóc Uczestniczce projektu we wprowadzeniu usługi na rynek. Powyższa lista pytań może zostać rozszerzona przez Wykonawcę.
UWAGA: z postępowania wykluczeni są Wykonawcy, którzy zatrudnieni są w instytucjach uczestniczących w realizacji PO KL w sytuacji, gdy występuje konflikt interesów, o którym mowa w Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Załącznik nr 2 do Zapytania
|
OFERTA |
||
Nazwa i adres Wykonawcy: |
|
|
|
Tel.: |
|
|
|
Fax: |
|
|
|
e-mail: |
|
|
|
NIP: |
|
|
|
|
|
|
|
Do: Nazwa i siedziba Zamawiającego:
Atfin Sp. z o.o.,
Ul. Sąchocka 2/20
02-116 Warszawa
Przystępując do prowadzonego przez Atfin Sp. z o.o. postępowania o udzielenie zamówienia na realizację badania marketingowego pt. „Badanie zapotrzebowania na usługę w zakresie projektowania interakcji z klientami", oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę:
_____________zł netto, /słownie _______________________________________________/
_____________ zł brutto/słownie ______________________________________________ /
w tym ________________________________ zł VAT (_______%VAT)
/słownie ___________________________________________________________________ /
Załącznikami do niniejszej oferty są:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
2) Lista badań marketingowych zrealizowanych w ostatnich 3 latach.
3) CV osób/osoby zaangażowanej/-ych w realizację usługi potwierdzające doświadczenie w zakresie badań marketingowych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101, poz.926 z póź. zmianami)".
4) Opis proponowanej metodologii badania.
______________________ ______________________________
(miejscowość, data) (imię i nazwisko oraz podpis Wykonawcy)
Załącznik nr 3 do Zapytania
.............................................. Imię i nazwisko Wykonawcy |
OŚWIADCZENIE |
Przystępując do udziału w postępowaniu na realizację badania marketingowego pt. „Badanie zapotrzebowania na usługę w zakresie projektowania interakcji z klientami", oświadczam, że:
1) posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
3) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zapisy
zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające
w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c)pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
______________________ ___________________________
(miejscowość, data) (imię i nazwisko oraz podpis Wykonawcy)
Załącznik nr 4 do Zapytania
..............................................
Imię i nazwisko Wykonawcy
|
Lista wykonanych badań marketingowych w okresie ostatnich 3 lat. |
Oświadczam, że jestem autorem lub współautorem następujących badań marketingowych:
Tytuł badania |
Przedmiot badania |
Data realizacji |
Wielkość próby (dotyczy badań ilościowych) |
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
______________________ ___________________________
(miejscowość, data) (imię i nazwisko oraz podpis Wykonawcy)